Bourse24 Ads 245
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 236
تبلیغ بورس24

Bourse24 Ads 248
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 249
تبلیغ بورس24

بسیاری از نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزار‌ها یا حتی ابزار‌هایی که در این بازار استفاده می‌شوند، قیمت هر دارایی را با اندیکاتور یا اکسپرت خاصی بیان می‌کنند؛ اما این استراتژی به این‌صورت نیست. تریدر باید این قابلیت را داشته باشد که از یک استراتژی به‌خصوصی استفاده کرده و قیمت‌ها را پیش‌بینی کند.

بهترین آموزش  ارز دیجیتال و پرایس اکشن باید چه خصوصیاتی داشته باشد؟

بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند دارایی خود را وارد بازار دیجیتال کرده و با خریدوفروش ارز، به سود هنگفتی دست پیدا کنند. اما همه چیز به همین سادگی است؟ خیر! اگر می‌خواهید در این فضا به سرمایه‌گذاری بپردازید، باید اطلاعات زیادی را کسب کرده و در برخی از دوره‌های این حوزه ماننده دوره ارز دیجیتال شرکت کنید. چنین دوره‌هایی هم در دسته‌های مختلف قرار گرفته و به سرمایه‌گذاران اطلاعات خاصی را نمایش می‌دهند. تریدر‌ها باید از ابزار‌های بسیاری استفاده کنند تا بتوانند مسائل را پیش‌بینی کرده و از این طریق سود کنند.

پرایس اکشن چیست؟

یک آموزش ارز دیجیتال و پرایس اکشن، باید به‌گونه‌ای باشد که تریدر بتواند پس از اتمام آن، بسیاری از مطالب را متوجه شده و از آن‌ها در کار خود استفاده کند. چنین سیستمی باید به‌ گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مخاطب بتواند در کنار مبحث Digital currency، بیشتر با آموزش پرایس اکشن آشنا شود. وقتی تریدر بتواند شیوه‌های سرمایه‌گذاری را به‌خوبی یاد بگیرید، این امکان را دارد تا قدم‌های بعدی خود را محکم‌تر برداشته و با امنیت خاطر بیشتری به معامله بپردازد.

بورس

Price Action چه مفهوم و کارایی دارد؟

بسیاری از نرم‌افزار‌ها و سخت‌افزار‌ها یا حتی ابزار‌هایی که در این بازار استفاده می‌شوند، قیمت هر دارایی را با اندیکاتور یا اکسپرت خاصی بیان می‌کنند؛ اما این استراتژی به این‌صورت نیست. تریدر باید این قابلیت را داشته باشد که از یک استراتژی به‌خصوصی استفاده کرده و قیمت‌ها را پیش‌بینی کند.

وقتی صحبت از پرایس اکشن به میان می‌آید، تنها استراتژی پیش‌بینی قیمت در میان نیست؛ سرمایه‌گذاران می‌توانند با به‌کار‌گیری آن، رفتار بازار را تحلیل کرده و بهترین زمان ورود و خروج را شناسایی کنند. بهترین دوره ارز دیجیتال، باید چنین فرصت‌هایی را برای کاربران مشخص کند.

تریدر نیاز دارد که با برخی ابزار‌ها، روش‌های تحلیلی را بدون هیچ مسئله اضافی یاد بگیرد. Price Action هم شرایطی را به ‌وجود آورده تا این افراد بتوانند به ساده‌ترین شکل ممکن حرکات زنده و واقعی قیمت‌ها را مشاهده و تحلیل کنند. 

این استراتژی، تمامی اطلاعات را به‌ صورت خام، در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. در اصل، این استراتژی، به‌عنوان یک ابزار شناخته نمی‌شود؛ بسیاری از ابزار‌های تحلیلی با استفاده از آن ساخته می‌شوند.

بورس

چه اصطلاحاتی باید در دوره Price Action و Digital currency مطرح شوند؟

اصطلاحات بسیاری در این نوع استراتژی وجود دارند که اگر معامله‌گر نتواند آن‌ها را یاد بگیرد، به ‌صورت کلی نمی‌تواند از Price Action هم به طرز صحیح استفاده کند. بهترین دوره پرایس اکشن باید به‌گونه‌ای باشد که مجموعه‌ای از این اصطلاحات را در زیر‌مجموعه دوره ارز دیجیتال، در خود جای داده و مخاطب را در جهت درست همراهی کند.

آموزش‌ها باید به‌صورت مختصر و مفید در اختیار دانش آموزان قرار گیرند. معامله‌گری که از این ترفند استفاده می‌کند، می‌تواند به‌ راحتی روند صعودی یا نزولی بازار را تشخیص دهد.  این شرایط باید با‌توجه به اصطلاحاتی که فرد می‌آموزد، بنا شود. می‌توان از اصطلاحات زیر به‌عنوان برخی از مسائلی نام برد که یک تریدر باید برای استفاده از پرایس اکشن، آن‌ها را یاد گرفته باشد.

  • کندل استیک
  • هارمی
  • دوجی
  • خطوط روند
  • الگو‌های شمعی
  • سویینگ‌ها
  • خطوط حمایت و مقاومت
  • ماروبزو
  • بریش ترند
  • فلت مارکت
  • استیک چکش یا همر
  • اینساید بار
  • شوتینگ استار ( ستاره دنباله‌دار )
  • فیک اوت

ویژگی های بهترین دوره ارز دیجیتال

تمامی مباحثی که در مورد Price Action در بسیاری از دوره‌ها قرار داده می‌شوند، در زمره و زیر‌مجموعه دوره ارز دیجیتال هستند. وقتی Digital currency در کار نباشد، هیچ استراتژی یا ابزاری هم در کار نخواهد بود! بسیاری از آکادمی‌ها این موضوع را سرمشق خود قرار داده و با این روند، تمامی مباحث را در دوره‌های خود جای می‌دهند. این آموزش‌ها باید به‌ گونه‌ای باشند که پس از اتمام آن‌ها، بتوانید خود را در دریای عظیم بازار ارز دیجیتال، شناور کرده و در آن شنا کنید؛ بدون اینکه از هیچ چیزی ترس داشته باشید.

وقتی افراد بتوانند به بهترین دوره ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند، می‌توانند حتی از پشتیبانی‌های آن آکادمی هم بهره ببرند. بسیاری از آکادمی‌ها شرایط ویژه‌ای را برای کاربران خود در‌نظر می‌گیرند.

بورس

بهترین آموزش ارز دیجیتال و پرایس اکشن با آکادمی ره آورد

برای اینکه بتوانید از همان ابتدای کار در بازار Digital currency همانند حرفه‌ای‌ها عمل کنید، باید بهترین دوره‌ها را از سر گذرانده و با بسیاری از مباحث آشنا شوید. چنانچه می‌خواهید از نوسانات قیمت‌ها در هر روز سود نسبتا خوبی را دریافت کنید، بهتر است دوره ارز دیجیتال و پرایس اکشن آکادمی ره آورد را تهیه کنید.

منبع خبر: سازمان خبری - تحلیلی بورس 24

این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید :

نظرات :

شما می توانید اولین نفری باشید که برای این مطلب نظر می دهید.

شما هم نظر دهید

برای ارائه نظر خود وارد حساب کاربری خود شوید


Bourse24 Ads 242


پاسخ به سوالات بورسی شما
Bourse24 Ads 246
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 143
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 247
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 208
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 25
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 27
تبلیغ بورس24
Bourse24 Ads 32
تبلیغ بورس24